سادگی زیباست...

بررسی انواع معماری های سیستم عامل و برنامه های سیستمی و روشهای توسعه آنها

سادگی زیباست...

بررسی انواع معماری های سیستم عامل و برنامه های سیستمی و روشهای توسعه آنها

سادگی زیباست...

جدول کلمات اندروید

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۴۲ ب.ظ
چند روز پیش یه مطلب در مورد فواید حل کردن جدول خوندم که چقدر برای تقویت تمرکز خوب هستش. اما خب، از اونجا که وقت بیکاری ندارم که یه گوشه بشینم و جدول حل کنم، رفتم سراغ گوشیم و یه برنامه جدول کلمات. متاسفانه مثل گذشته، برنامه ای که چالش داشته باشه، معمولا فراسیش وجود نداره :( :). خنده دوم برای این بود که خودم میسازمش. نتیجه کار شدن یه برنامه جدول کلمات فارسی کامل برای اندروید.

سعی کردم تو این برنامه حداکثر امکانات رو قرار بدم، مثل قابلیت زوم برای گوشی های کوچیک و یا تغییر تنظیمات برای تمامی قسمت ها. فکر کنم برنامه خوبی از آب در اومده باشه، کاربرا که راضی هستن.
لینکش برنامه تو بازار
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۱
حامد شیخلو

اندروید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی