سادگی زیباست...

بررسی انواع معماری های سیستم عامل و برنامه های سیستمی و روشهای توسعه آنها

سادگی زیباست...

بررسی انواع معماری های سیستم عامل و برنامه های سیستمی و روشهای توسعه آنها

سادگی زیباست...

از ویندوز 10

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۱ ب.ظ

سلام

امروز ویندوز 10 رو نصب کردم، دلیل اینکه این دفعه برعکس گذشته، سریع ویندوز جدید رو نصب کردم، یه کامنت تو وبسایت engadget بود:"ویندوز 10، چرخه ویندوز خوب-بد-خوب رو با یک نسخه خیلی خوب کامل کرده" و من هم قبول دارم.

تو یه جمله: ویندوز 10، یک شاهکار هست. نهایت سادگی که میتونین تصور کنین.

اگر با ویندوز فون کار کرده باشین، چیزی که با کار کردن با ویندوز 10 متوجه میشین، شباهت عجیب کارکرد سیستم با وینفون هست. خیلی از جاها خودم از این شباهت و مهارتی که تو این کار بکار رفته، متعجب میشدم. طراحی کل سیستم بینهایت ساده هست و به نظرم آقای ایو این دفعه میره ردیف دوم وایسه. مدیاپلیر این دفعه به تکامل عجیبی رسیده، و حداقل از نظر پخش کننده موسیقی، فکر نکنم به فکر نصب پلیر دیگه بیافتین. اما نمیدونم چرا این مایکروسافت هنوز نمیخواد قبول کنه که میزان فوروارد کردن یه ویدئو رو تو محصولاتش اصلاح بکنه.

استارت منو به اندازه ای کامل شده که تقریبا لازم نیست برای انجام کاری بیش از 2 تا کلیک بکنین و همه چیز زیر دستتون قرار گرفته. من خودم شخصا برای محیط کار ویندوز 7 رو ترجیح میدادم، چون استارت منو بهتری داشت. اما استارت ویندوز 10 خیلی کاملتر هست.

از لحاظ هماهنگی با نرمافزارها، تا الان که میکلی پیش نیومده و تو فرایند بروزرسانی همه نرم افزارهای قبلی سرجاشون مونده بودن.

مرورگر اج انقدر خوب هست که هنوز به فکر کروم و موزیلا نیفتادم. :) هی گوگل، کروم دیگه قدیمی شده

مالتی دسکتاپ، واااییی. اگر ترمینال رو هم اضافه کنه عالی میشه :). تجربه چند دسکتاپی برای افرادی مثل من که عادت ندارن پنجره ها رو ببندن، یک نعمت بزرگ محسوب میشه. فقط کاش هات کی رو همون مال اوبونتو قرار میداد :))

در کل به همگی پیشنهاد میکنم که این شاهکار رو نصب کنین

در مورد مباحث فنی انشاا... دفعه بعد مطلب مینویسم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۹
حامد شیخلو

windows 10

نظرات (۱)

۱۶ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۱ مجید رحیمی

ممنون.

جالب بود. باید نصبش کنم یه try بکنم!

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی